Kijk, Gertje, ik geloof je wel als jij zegt dat het prille liefde is en dat jullie samen willen kijken wat ervan te maken valt. Samen, met 2, zonder dat de media hoeft mee te kijken, te blijten en te verwijten. Want dat doe je als koppel liefst gewoon onder jullie getweeën.

Dat begrijp ik. Maar ik begrijp ook dat jij een zakenman bent. Misschien geloof je het zelf niet, misschien weet je het zelf niet. Maar volgens mij weet je zeer zeker hoe goed seks verkoopt.
Neen, begrijp me niet verkeerd. Seks verkoopt niet aan kinderen. Maar dat hoeft ook niet, want kinderen die heb je al in je zak. K3 is al populair bij kinderen. Nee, nu zijn de papa’s aan de beurt.

Kijk, business is marketing. Marketing is een doelpubliek kiezen en hun bereiken met voor hun interessante en relevante berichten over je merk om zo hun door de sales tunnel te loodsen. Nu Josje nog meer sex-appeal krijgt omdat ze met haar baas, een 18-jaar oude man slaapt dromen de papa’s er ook van. Veel K3 cd’s ga je er niet van verkopen, tenzij er mooie foto’s in de boekjes staan. Maar andere dingen? Merchandise? In alle geval gaat het imago van K3 goed omhoog. Ik ben er zeker van dat je de volgende stap zal zetten, Gert. Good luck. Jij ook Josje.