Content Crafting:

Worden je website teksten eigenlijk wel gelezen? Waar haakt een potentiële klant af op je sales pagina? *Klikt* je tekst überhaupt wel bij je lezer?

Goeie content trekt zijn lezer mee. Goeie content leest als een verhaal. Goeie content brengt de lezer in een andere mindset.

Of dat nu een “koop-mindset” of een “dit bedrijf is zalig-mindset” is, goeie content is de drijfveer van goeie marketing. Want met goeie content breng je mensen iets bij. Of dat nu een emotie is, nieuwe kennis, inspiratie, een nostalgisch momentje en bijhorend traantje of een gezonde woede en keiharde goesting om in actie te schieten. Alles begint bij content. Alles begint bij een verhaal.

Iedereen kan schrijven. Maar niet iedereen kan content maken. Content marketing is een wetenschap. Storytelling is een kunst. Content Crafting is het liefdeskind tussen deze 2.

Bij content crafting start je vanuit de wetenschap en vermengt dit met de kunst. Alsof je Picasso een wiskundige formule zou laten schilderen. Alsof Shakespeare je het nieuws zou voorlezen. Alsof Stephen Hawkins zou spreken met de stem van Freddie Mercury. Alsof… Euh, ja, you get the picture.

Mijn specialiteiten:

  • Blogposts
  • Whitepapers
  • Sales pagina’s
  • E-mail marketing
  • Opiniestukken
  • Artikels voor (online) magazines

Favoriete thema’s:

  • (Digitale) marketing en communicatie
  • Sociale media en content marketing
  • Innovaties en trends
  • Ondernemen
  • Muziek
  • Motoren
  • Reizen
  • Fotografie
  • Actualiteit

Wil je aan de slag met content?

Let’s talk
0 comments