Iris Decreus, voormalig wedding planner lanceerde begin 2016 haar nieuw concept: House Of Weddings.

Op House Of Weddings kunnen verloofde koppels in alle rust en vertrouwen hun huwelijk plannen. Alle leveranciers hebben het House Of Weddings Quality Label gekregen en kunnen eenvoudig en gratis via de site gecontacteerd worden.

Trouwen was nog nooit zo stress-vrij.

Strategische Workshop

De start van een goede samenwerking is een stevige strategische workshop. Tijdens deze workshop van 1 volledige dag werd een strategisch actieplan uitgewerkt voor House Of Weddings.

  • Wat zijn de doelstellingen?
  • Wie is de doelgroep?
  • Welke zijn de relevante kanalen?
  • Wat voor content kunnen we maken en publiceren?
  • Hoe geven we de merkidentiteit een gezicht en een stem?
  • Wat met Facebook advertenties?

Coaching & opvolging

Na de strategische workshop volgt het coaching traject, waarbij we regelmatig evalueren, en Iris en haar collega’s wanneer nodig contact kunnen opnemen voor een praktische of strategische vraag.

Het resultaat

  • House Of Weddings groeide op een jaar tijd van 0 naar 7.000+ Facebook fans
  • House Of Weddings won in mei 2017 de Flanders Future Bryo Award van VOKA.
  • Het platform is het go-to platform waar alvast 2500 happy couples hun droomtrouw planden
  • De koppels kunnen kiezen uit 98 quality-label wedding vendors in 20 categorieën
Meer informatie over social media coaching »

Iris DecreusGerrit loodst ons op verfrissende, inspirerende wijze doorheen het social media landschap. Zijn strategische workshops zijn steeds goed op- en onderbouwd, en zijn motivatie om campagnes aan de laagste cost per click uit te werken duidt op degelijke kennis van social media en op een wil tot excellente customer service!
~ Iris Decreus, Founder House Of Weddings