1 op 1 funneldag


Maak een funnel die klopt voor jou en je klanten


Met Gerrit Vromant

"The best way to show someone you can help him is to actually help him"

Dat is hoe ik marketing zie.

Als de manier om te tonen dat je degene bent die iemand kan helpen.

Veel ondernemers vinden marketing nog iets als vies, pushy, sleazy, ... als een noodzakelijk kwaad dat helaas bij het ondernemerschap komt kijken.

Als je coach, trainer of dienstverlener bent dan heb je waarschijnlijk die onweerstaanbare drang om mensen te helpen.

Maar helaas:

De meeste mensen vinden hun weg niet naar jouw kennismakingsgesprek... hoe laagdrempelig (of gratis) het ook is. En vooral: hoe waardevol het ook is.

Waarom niet?

De meeste mensen zijn nog niet klaar om door jou geholpen te worden

Ze zien jou nog niet als de oplossing. Ze zijn zich misschien zelfs nog niet eens bewust dat er überhaupt een oplossing is.

Er zijn 5 fases van bewustzijn waar mensen door moeten voor ze een product of dienst aankopen:

Die 5 fases van bewustzijn zijn:

  1. Onbewust: mensen zijn zich niet eens bewust dat ze een probleem hebben
  2. Probleem bewust: mensen zijn zich bewust dat ze een probleem hebben, maar niet dat er oplossingen voor bestaan.
  3. Oplossing bewust: mensen zijn zich bewust van het resultaat dat ze willen, maar niet welke producten of diensten dat oplossen voor hen.
  4. Product/dienst bewust: mensen zijn zich bewust van jouw producten of diensten, maar is nog niet zeker of het ook iets voor hem/haar is
  5. Maximaal bewust: mensen zijn zich bewust dat ze product of dienst willen maar hebben enkel nog een trigger nodig om te kopen.

Dus voor je mensen kan helpen als klant moet je ze bewust maken van het probleem en jouw oplossing voor je ze je product of dienst voorstelt.

Dat doe je door eerst jouw "Logic Map" uit te werken, en op basis daarvan een funnel te maken die jouw doelgroep warm maakt om klant te worden bij jou.

De Logic Map is het denkproces dat mensen afleggen om in te zien dat jij hen kan helpen.

En een Funnel is een systeem dat je opzet op basis van die Logic Map. Zie het als het fysieke pad waarop je potentiële klanten begeleid.

Zonder de Logic Map heb je een funnel die geen steek houdt en fout aanvoelt (zowel voor jou als voor je klanten). Aka de FrankenFunnel.

Maar mét een Logic Map heb je een funnel die gewoonweg klopt.

Zo begeleid je bezoekers van je website automatisch in hun denkproces, waarbij ze gaan inzien dat jij dé oplossing hebt voor hun probleem.

Als je geen funnel hebt jaag je 99% van de bezoekers van je website weer weg.

Ga je statistieken gerust na: hoeveel procent van alle bezoekers vullen effectief het contactformulier in?

Of bedenk eens voor jezelf: hoe vaak word jij klant de eerste keer dat je iemands website bezoekt?

Met een funnel bouw je die connectie en dat vertrouwen, dat nodig is voor elke aankoop (en nog belangrijker is in het intieme coaching vak).

Begin maart maakte ik samen met 11 ondernemers hun eigen Logic Map én Funnel op 1 dag.

De reacties waren geweldig:

Zo zei Ann dat de content en persoonlijke begeleiding heel goed was, en dat het haar enorm geholpen heeft om echt in de huid van haar ideale klant te kruipen en van daaruit echt goede content te gaan schrijven.

Tinnie vond de opbouw van de dag heel duidelijk, overzichtelijk en aangenaam en vond het heel waardevol om feedback te krijgen en haar werk telkens vanuit een nieuw standpunt te bekijken en te verbeteren.

Cindy ziet nu veel beter hoe ze haar ideale klant kan helpen de brug maken van haar facebook pagina, naar emaillijst, naar haar producten, van know, like en trust naar buy.

Donna was dan weer blij met de aandacht en het geduld waarmee we feedback leverden op elk puzzelstukje dat ze gelegd had in haar funnel zodat ze naar huis kon gaan met een superlogisch opbouw in haar content van lead magnet naar het moment van sales.

En ook over ons praktisch werkboek waren de reacties lovend.

Maar... wat zowat iedereen ons zei was: ik had graag wat meer implementatietijd gehad om de funnel echt helemaal te kunnen afwerken én nog meer feedback van jou en Elke want dat pingpongen is echt goud waard.

Daarom kan je vanaf nu een 1 op 1 Funneldag boeken met mij

Dit is wat je krijgt bij een 1 op 1 Funneldag:

1.


Volledige dag funnelen met mij en Elke:

  • We concretiseren de doelstelling van je funnel: wat is er mogelijk en haalbaar in jouw business?
  • We werken je hele Logic Map uit: wat moet je klant denken, geloven, voelen voor ze je product willen kopen en hoe vertaal je dat naar de juiste lead magnet, read magnet en sales sequence?
  • Na de lunch gaan we de grote lijnen verfijnen: we werken je lead magnet uit, bedenken sexy titels voor je lead magnet, overlopen de inhoud van elk element grondig zodat je exact weet wat je moet schrijven

Daarna ga je thuis aan de slag met deze elementen en schrijf je alle details uit. We maken dit heel makkelijk voor jou door dat we het inhoudelijk al concreet hebben uitgepland, alles zit klaar in je hoofd door het werk dat we samen geleverd hebben.

Je gaat dus niet meer zitten twijfelen over aanpak of inhoud, of zelfs de flow van je teksten: dat werken we allemaal samen uit voor je naar huis gaat.


2.


Opvolggesprek via Zoom:

Wanneer je alles hebt uitgeschreven, spreken we opnieuw af en krijg je van mij en Elke grondige feedback over elk element van je funnel zodat je hier kan gaan verfijnen en verbeteren.

Zoals de deelnemers van Facebook Funnel Live al opmerkten, dat "pingpongen met ideeën" met ons, dat is goud waard.

We helpen je om na te denken vanuit het standpunt van je ideale klant, op elk punt van je funnel. We helpen je verkopen op een manier die goed voelt voor jou en de lezer (ongeacht of die nu koopt of niet).

We sleutelen samen aan je teksten tot elk woord goed zit. We werken samen de juiste verhalen uit die de juiste snaar raken bij je ideale klant.


3.


Stap voor Stap tech hulp:

Wanneer je funnel inhoudelijk is afgewerkt, dan kan je aan de slag met de technische implementatie van de verschillende pagina's en de integratie met je emailsysteem.

Daarbij hoef je niets uit te zoeken want je krijgt van ons stap voor stapgidsen (met screenshots van elk klein stapje) zodat je exact ziet wat je moet doen. Zelfs je 80 jarige moeder of grootmoeder zou dit kunnen! Moest je toch vastlopen, dan helpt Elke je met plezier weer verder.


4.



Tweede opvolggesprek via Zoom:

Wanneer je Funnel een paar weken heeft kunnen draaien, kan je je funnel beginnen evalueren én verbeteren. En ook dat gaan we samen doen.

Samen met mij en Elke bekijken we de resultaten van je funnel. Hoe weet je wanneer het nodig is om te verbeteren? Waar stroomt het niet helemaal goed door, waar zitten de knelpunten, waar kan het beter? Wat voor reacties krijg je van de personen die nu door je funnel gaan? Hoe krijg je meer ideale klanten in je funnel?

Zodra je een goedlopende funnel hebt waarvan je weet hoeveel elke lead je kan opleveren, kan je ook aan de slag met Facebook Ads om je funnel te gaan schalen.


5.



Opschalen via advertenties

Ook hier hoef je helemaal niets uit te zoeken. Je krijgt toegang tot onze Facebook Ads cursus zodat je exact weet hoe je zo efficiënt mogelijk kan investeren in advertenties.


Maak werk van een Logic Map en Funnel op maat van jouw business

Wil je 1 op 1 met mij aan de slag om jouw funnel uit te werken? Dan is deze persoonlijke Funneldag wat voor jou.

De totale investering hiervoor bedraagt € 1.497, excl. btw.

Hiervoor krijg je:

  • Een volledige dag met Elke en Gerrit (normale prijs: 1.800€)
  • Twee opvolggesprekken via Zoom (normale prijs: 600€)
  • Technische stap voor stap gidsen om je funnel te implementeren (ter waarde van 399€, niet apart te koop)
  • Online Facebook Ads cursus (normale prijs: 599€)

En uiteraard:

  • Je eerste afgewerkte funnel, die we samen optimaliseren waar je met een gerust hart in advertenties kan gaan investeren, wetende dat deze zullen opleveren.
  • De praktische kennis en tools om dit proces, als je dat wil, te herhalen voor andere producten of andere doelgroepen binnen je bedrijf.

Zin om samen een onweerstaanbare funnel te maken voor jouw ideale klanten?

Betaal veilig via Mollie:

Praktische info:

Nadat je op de knop hierboven klikt ga je meteen naar de checkout. Na ontvangst van je betaling krijg je meteen een bevestigingsmail en neem ik contact met je op om samen een dag af te spreken.

Gerrit Vromant,

Facebook Marketing & Online Business Coach

Hey, ik ben Gerrit Vromant,

En ik help al meer dan 8 jaar mensen en bedrijven om betere marketing te doen via sociale media.

Ik bouwde de voorbije jaren mijn business online op door mijn online programma De Facebook Challenge op automatische piloot te verkopen via funnels.

Na veel leren en experimenteren weet ik nu hoe je funnels maakt die je klanten opleveren, en dat wil ik jou nu leren.

profile-pic

“Gerrit geeft de voorzet, ik hoef ‘m enkel nog maar binnen te koppen”

Carolien Van De Kamp Businesscoach en innovatief online marketeer

Vragen?

HEB IK ECHT EEN FUNNEL NODIG?

IK DOE X, WERKT DIT VOOR MIJ?

GA IK DAN DAT SMERIGE TRUCJE MOETEN DOEN?

WAAR EN WANNEER GAAT DIT DOOR?

WAT IS ER ALLEMAAL INBEGREPEN? WAT MOET IK MEENEMEN?

IK WEET NIET WAT IK KAN VERKOPEN…

Nog Vragen?

Stel ze mij gerust via mail. Je kan me bereiken op Gerrit(@)GerritVromant.be.