Facebook is een geweldig platform om je bedrijf te doen groeien, maar helaas pakken veel mensen het helemaal verkeerd aan.

Met als gevolg dat je bereik en de interactie van je pagina achteruit gaat.

Ook trucjes als het juiste moment om te posten, of de juiste afmetingen en kleuren van je afbeelding doen er niet toe.

Ok, betalen voor advertenties dan?

Nope. Met advertenties kom je niet ver als je content niet goed zit.

Bericht van Gerrit

Hey, doe je mee met Make Facebook Great Again?

In mijn nieuwe gratis online challenge leer je in 5 dagen hoe je betere Facebookposts maakt, die meer bereik, meer interactie en meer klanten opleveren. Interesse?

Gary Vaynerchuk schreef recent het volgende:

garyvee

Het draait allemaal om WAT je post. Zelfs met duizenden euro’s aan advertenties blijft een slechte post nog steeds een slechte post.

Het probleem ligt dus niet bij Facebook. Het probleem ligt bij jou. Bij wat je post op Facebook.

En dat is goed nieuws. Want dat wil zeggen dat je het kan oplossen.

Oplossen door vanaf nu goede content te publiceren. Elke dag.

En ik wil je daarbij helpen.

Download mijn 3 Strategieën om
Facebookposts te maken waardoor klanten ja zeggen