Pre-Checkout bericht van Gerrit

Ik ben superblij dat je beslist hebt om te investeren in De Facebook Challenge

Stap 1: Wanneer je klikt op de rode knop hieronder, dan wordt je doorgestuurd naar onze beveiligde betaalmodule Mollie, om je aankoop te vervolledigen.

Stap 2 (BELANGRIJK): Op het betaalformulier is het héél belangrijk dat je je primaire emailadres gebruikt in het emailveld. Dat is omdat ons systeem dat emailadres gebruikt om je account in de Academy aan te maken.

Heb je al een Academy account bij ons, gebruik dan datzelfde emailadres zodat je Facebook Challenge kan toegevoegd worden aan dezelfde account.

That's it.

En dan nu, klik de knop hieronder om je bestelling af te ronden:

profile-pic
profile-pic
profile-pic
profile-pic
profile-pic
profile-pic
profile-pic
profile-pic
profile-pic

Ik ken u van Facebook

Vandaag ontving ik een mailtje met het volgende in:
"De dokter had aangeraden om met een psycholoog contact op te nemen om er eens over te praten. Ik kan u van Facebook en ik denk dat ik mij daardoor bij u goed zou voelen".

Het teken dat dit werkt.

Johan Samson - Kinderpsycholoog

Het ideale duwtje in de rug

De Facebook Challenge kwam gewoon perfect getimed! Ik had nog geen Facebookpagina en te weinig inspiratie, vond ik. Maar ik wilde daar verandering in brengen.

De challenge bleek het ideale duwtje in de rug. En het loont! Meer zichtbaarheid, meer mogelijkheden om met relatief weinig inspanning je eigen netwerk te overstijgen. De Facebookchallenge bracht en brengt me inspiratie, motivatie en inzicht. Een echte aanrader!

Sara Borremans - Trainer and coach - Kanli.be

Facebook voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen

Ik maakte bij de opstart van mijn bedrijf een facebook pagina en postte er af en toe iets op. Maar het was redelijk…ad hoc allemaal. Bovendien beleefde ik er ook absoluut geen plezier aan en voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen.

Toen ik De Facebook Challenge tegenkwam schreef ik me meteen in. Elke dag kreeg ik een handige content tip in mijn mailbox die ik onmiddellijk kon toepassen en uit testen.

Niet alleen mijn bereik ging omhoog, ondertussen is ook het aantal volgers op mijn pagina meer dan verdubbeld!

Sophie Claeys - The Yoga Bar Brussels

Ik dacht dat ik geen Facebookpagina nodig had

Voor de challenge had ik geen facebookpagina en ik wist ook niet hoe ik er aan zou beginnen maar vooral ook niet wat ik daar zou opzetten. Ik dacht eigenlijk dat als klein "freelance" bedrijfje dat dit niet echt nodig was.

Ik denk dat door die challenge ik ook meer ben gaan nadenken wat ik wou doen hiermee.

Angelique Monbaillieu - Beurscoach

“Gerrit geeft de voorzet, ik hoef ‘m enkel nog maar binnen te koppen”

Carolien Van De Kamp - Businesscoach en innovatief online marketeer

Mijn agenda zit nu 6 weken vooruit zo goed als vol

Voor de challenge maakte ik wel berichten, maar de meeste waren wat saai, geen story, moeilijk te bedenken, een beetje van "de moet" zonder veel plezier aan geschreven. Mijn bereik kocht ik door telkens op "bericht promoten" te klikken en voor een paar euro per dag te adverteren.

Tijdens De Facebook Challenge leerde ik betere posts te maken waar meer bereik en interactie op kwam, waardoor ik nu helemaal niet meer hoef te adverteren. Dus goedkoper en goed zichtbaar wie nu fanatiek volgt. De KNOW is inmiddels goed gezaaid en wortel geschoten, de LIKE ook, en het VERTROUWEN is er en word steeds meer.

Mijn agenda zit nu 6 weken vooruit zo goed als vol, en dat komt echt helemaal uit de know like trust strategie. Ze zeiden me altijd dat je het van mond aan mond reclame moest hebben, maar dat loopt dus helemaal niet. Nu heb ik het zelf in de hand en het werkt. En nog goedkoop ook.

Oona Thielens - Personal Paardenmassage Coach bij Spieren In Conditie

Positief, eerlijk, praktisch, concreet, motiverend & inspirerend

Geen bullshit over hoe het algoritme verslaan, clickbaits, truuken van de foor. Gewoon goeie tips om marketing te doen op Facebook die past bij het medium en wat zijn gebruikers willen lezen. Op zich geen kernfysica en toch helpt het enorm dat iemand als jij met 1 mail per dag ons pusht om het op die manier aan te pakken.

Elke Coremans - Storyteller bij Fairytale Moments

Tot 90.000 bereikte mensen!

Me like this challenge!

We bereikten 12.401 mensen vorige week, en deze week ging een van onze posts viraal tot 90.000 mensen!

Dank je wel Gerrit, ik ben helemaal overtuigd 🙏

Anja Copejans - Perfectionisme-Coach

Als de boodschap knal in je doelgroep zit gaat het soms snel

Wow, een bericht dat ik vrijdagvond postte is al flink aan het verspreiden. Tot nu toe een bereik van 5.220 mensen en 40 keer gedeeld. Als de boodschap knal in je doelgroep zit gaat het soms snel!

Ingrid De Cooman - Werkpleziercoach bij Inspirei