Meer bereik zonder te investeren in Ads?

Geweldige posts die van fans enthousiaste klanten maken?

Ik leer je hoe in
De Facebook Challenge!

Je weet dat je regelmatig op Facebook zou moeten posten...

  • angle-right
    Maar wat dan? Waar haal je de inspiratie? Hoe hoe je het vol?
  • angle-right
    En hoe zorg je ervoor dat je posts voldoende mensen bereiken, dat er interactie op komt en dat het voor nieuwe klanten zorgt?
  • angle-right
    Kortom... hoe doe je Facebook werken voor jouw bedrijf?

Hey, ik ben Gerrit Vromant en wil jou helpen om meer uit je Facebookpagina te halen.

Je hebt veel meer controle
op het bereik en de interactie
op je Facebookberichten dan je denkt...

Want het ding is: Facebook houdt van geweldige content.


Het Facebook Newsfeed Algoritme is gebaseerd op hoe mensen omgaan met wat jij op je pagina post. Hoe beter je posts, hoe meer het algoritme je beloont. Heerlijk toch?


Dus als jij geweldige content kan maken voor je Facebookpagina, dan zorg je niet enkel dat je meer mensen bereikt, dat er niet enkel meer interactie op komt, maar vooral dat mensen staan te trappelen om klant te worden bij jou.

Maar hoe doe je dat dan?...
Door te focussen op StoryTeaching

StoryTeaching is het concept waarbij je verhalen vertelt vanuit je persoonlijke ervaring, om te tonen welke problemen jij voor je klanten kan oplossen.


Zodat mensen je leren kennen, zodat ze zich gaan identificeren met jou, en dat ze jou gaan vertrouwen als degene die hen kan helpen. Know, Like & Trust.


Door StoryTeaching toe te passen neem je mensen mee in je wereld, waardoor ze staan te springen om met jou te werken of om in te gaan op je aanbod.

profile-pic

Fier op wat ik bereik, iedere dag opnieuw

52000 mensen bereikt de laatste week en op die ene week eens zo veel offertes gemaakt als in de maanden ervoor. Mensen van buiten de provincie die langskomen voor een fotoshoot. Minder mensen die vallen over de prijzen.

En ik, die met rechte rug en grote glimlach naar mijn facebookpagina kijk. Fier op wat ik bereik, iedere dag opnieuw.

Inge Bollen Babyfotografe

Ben je solo-ondernemer
& is het jouw missie om mensen te helpen?

Of dat nu als coach, als dienstverlener, als consultant, als creatieve ondernemer of als maker is,
StoryTeaching is dé manier om jezelf in de markt te zetten als dé go-to person.


Het is dé manier om jezelf te verkopen, zonder jezelf te verkopen
als je begrijpt wat ik bedoel…


Hoe je dit concept ten volle toepast leer je in De Facebook Challenge.

De Facebook Challenge
werkt op 3 niveau's:

Leer een nieuwe visie en aanpak die marketing weer leuk maakt

lightbulb-o

Inspiratie voor je dagelijkse Facebookpost

Actie en evaluatie
zodat je elke dag beter wordt

Zo leer jij...

  • angle-right
    Hoe je elke dag geweldige content post op je pagina
  • angle-right
    Waar je inspiratie haalt voor al je toekomstige posts
  • angle-right
    Zodat je meer mensen bereikt, meer interactie krijgt en van je volgers échte fans maakt die staan te springen om ​klant te worden bij jou.

Gerrit Vromant,

Facebook Marketing & Online Business Coach

Hey, ik ben Gerrit Vromant,

En ik help al meer dan 8 jaar mensen en bedrijven om betere marketing te doen via sociale media.


De voorbije jaren heb ik honderden solo-ondernemers gecoacht om Facebook te gebruiken om hun business te doen groeien.


En nu wil ik jou ook helpen om van je Facebookpagina weer een pareltje te maken.

profile-pic

“Gerrit geeft de voorzet, ik hoef ‘m enkel nog maar binnen te koppen”

Carolien Van De Kamp Businesscoach en innovatief online marketeer

Wil jij samen met mij aan de slag
om op jouw Facebookpagina betere content te maken?

Schrijf je dan in voor: 
De Facebook Challenge

De Facebook Challenge is een online programma waarin je
1 maand lang elke werkdag via mail
tips en inspiratie krijgt voor geweldige Facebookposts.


Van die posts die binnenkomen. Die connectie maken. Die lezers écht fan maken van jou. Zodat klant worden bij jou een no-brainer wordt. En je niet meer verkoperig hoeft te doen.

De Facebook Challenge, dat is:

  • 1
    Dagelijkse mail met inspiratie en praktische en strategische tips: Zodat je altijd weet wat te posten en je posts elke keer beter worden
  • 2
    Facebook Academy: Voor al je praktische en technische vragen over de mogelijkheden van Facebook voor jouw business

Wat vorige deelnemers zeggen:

profile-pic

Ik hou van tips die werken en Gerrit geeft die

Tijdens de FB challenge zag ik het bereik van onze FB pagina stijgen van 16.338 naar 37.146 en de betrokkenheid bij onze berichten van 809 naar 2493. Tja, dat zegt alles he.

Lien De Pau Freedompreneur & oprichter TRAVAK Business School
profile-pic

Klanten zeggen "ik herken mij zo in wat je vertelt"

Ik krijg berichten van mensen die zeggen "ik herken mij zo in wat je vertelt", die dan na een half uurtje intakegesprek er zelfs niet over twijfelen om te zeggen "ja ik wil vooruit met jou" en klant te worden. Da's voor mij het teken dat dit werkt.

Ik dacht dat ik het al goed deed, maar nu heb ik veel meer verschillende invalshoeken en manieren om mijn verhaal te vertellen.

En ja, het is best een tijdsinvestering, maar het brengt wel op.

Esther Simons Trainer/Coach - Say yES!
profile-pic

Ik dacht dat ik geen Facebookpagina nodig had

Voor de challenge had ik geen facebookpagina en ik wist ook niet hoe ik er aan zou beginnen maar vooral ook niet wat ik daar zou opzetten. Ik dacht eigenlijk dat als klein "freelance" bedrijfje dat dit niet echt nodig was.

Ik denk dat door die challenge ik ook meer ben gaan nadenken wat ik wou doen hiermee.

Angelique Monbaillieu Beurscoach
profile-pic

Mijn agenda zit nu 6 weken vooruit zo goed als vol

Voor de challenge maakte ik wel berichten, maar de meeste waren wat saai, geen story, moeilijk te bedenken, een beetje van "de moet" zonder veel plezier aan geschreven. Mijn bereik kocht ik door telkens op "bericht promoten" te klikken en voor een paar euro per dag te adverteren.

Tijdens De Facebook Challenge leerde ik betere posts te maken waar meer bereik en interactie op kwam, waardoor ik nu helemaal niet meer hoef te adverteren. Dus goedkoper en goed zichtbaar wie nu fanatiek volgt. De KNOW is inmiddels goed gezaaid en wortel geschoten, de LIKE ook, en het VERTROUWEN is er en word steeds meer.

Mijn agenda zit nu 6 weken vooruit zo goed als vol, en dat komt echt helemaal uit de know like trust strategie. Ze zeiden me altijd dat je het van mond aan mond reclame moest hebben, maar dat loopt dus helemaal niet. Nu heb ik het zelf in de hand en het werkt. En nog goedkoop ook.

Oona Thielens Personal Paardenmassage Coach bij Spieren In Conditie
profile-pic

Het ideale duwtje in de rug

De Facebook Challenge kwam gewoon perfect getimed! Ik had nog geen Facebookpagina en te weinig inspiratie, vond ik. Maar ik wilde daar verandering in brengen.

De challenge bleek het ideale duwtje in de rug. En het loont! Meer zichtbaarheid, meer mogelijkheden om met relatief weinig inspanning je eigen netwerk te overstijgen. De Facebookchallenge bracht en brengt me inspiratie, motivatie en inzicht. Een echte aanrader!

Sara Borremans Trainer and coach - Kanli.be
profile-pic

Facebook voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen

Ik maakte bij de opstart van mijn bedrijf een facebook pagina en postte er af en toe iets op. Maar het was redelijk…ad hoc allemaal. Bovendien beleefde ik er ook absoluut geen plezier aan en voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen.

Toen ik De Facebook Challenge tegenkwam schreef ik me meteen in. Elke dag kreeg ik een handige content tip in mijn mailbox die ik onmiddellijk kon toepassen en uit testen.

Niet alleen mijn bereik ging omhoog, ondertussen is ook het aantal volgers op mijn pagina meer dan verdubbeld!

Sophie Claeys The Yoga Bar Brussels
profile-pic

Ik ken u van Facebook

Vandaag ontving ik een mailtje met het volgende in:
"De dokter had aangeraden om met een psycholoog contact op te nemen om er eens over te praten. Ik kan u van Facebook en ik denk dat ik mij daardoor bij u goed zou voelen".

Het teken dat dit werkt.

Johan Samson Kinderpsycholoog
profile-pic

Meer vertrouwen in Facebook als marketing tool en mijn aanpak

Voor De Facebook Challenge had ik het gevoel niet goed meer te weten wat te moeten doen om interactie te verkrijgen. Om de mensen echt mee te krijgen. Soms voelde het een beetje alsof ik tegen een muur stond te praten waar weinig antwoord op kwam, de tijd die ik erin stak, had niet de return.

Nu heb ik weer een lijst met ideeën, strategieën en een hernieuwd zelfvertrouwen om met social media aan de slag te gaan. Dat is heel waardevol! Mensen zeiden zelfs in-real-life dat we "blijkbaar wel goed bezig zijn". :)

Els Borghart Artiest bij EDDE Art

Dit is wat je krijgt:

1 maand lang tips en inspiratie via mail (twv € 499,-)

Na je inschrijving ontvang je meteen de bevestigingsmail en volgt ook snel je toegang tot de Facebook Academy. De eerstvolgende maandag starten we met mail #1 en je ontvangt elke werkdag een volgende mail.

Elke mail geeft je een opdracht om te posten op je pagina, en leert je wat nieuws over waarom dit hele concept werkt en hoe je het toepast en betere posts maakt. Én je krijgt telkens meerdere inspirerende voorbeeldposts.


Je wordt erdoor getriggerd om het StoryTeaching concept toe te passen op jouw business.

Zodat je niet hoeft te twijfelen over wat je vandaar weer zou moeten posten, maar je meteen een richting hebt om in verder te gaan. 


Zo krijg je dat duwtje in de rug, én zo word je er elke dag beter in.


​De Facebook Academy(twv € 299,-)

Je krijgt toegang tot mijn Facebook Academy bibliotheek, waarin alle technische aspecten van je Facebookpagina worden uitgelegd.

Zo heb je meteen de oplossing tot al je praktische vragen over Facebook.

ZOALS:

  • Welk type pagina best geschikt is voor jou
  • Hoe zorg je ervoor dat zo veel mogelijk mensen doorklikken op je link
  • Wanneer je best post en wat dat voor jou wil zeggen
  • Hoe je meer likes krijgt op je Facebookpagina
  • Hoe je de afbeelding en titel van een link aanpast
  • Wanneer je een foto, en wanneer je een link post
  • Hoe je berichten in meerdere talen kan schrijven
  • Hoe je de statistieken van je pagina interpreteert en de juiste conclusies trekt
  • Hoe je je pagina optimaal en efficient beheert
  • En nog veel meer...

BONUS: Workshop “Efficiënt content creëren met een content kalender” (twv € 197,-)

Tijdens De Facebook Challenge doen we het dag per dag, maar eens je ermee weg bent kan je in batches gaan werken en per week of zelfs per maand vooruit werken. En dat zonder dat je de spontaniteit verliest.


In deze workshop leer je alles over hoe je dat best aanpakt zodat je minder tijd spendeert aan het maken van je posts, maar je toch dezelfde impact kan hebben.


BONUS: 100 Conversation Starters (twv € 147)

Ik wil dat je na De Facebook Challenge ook zonder mij verder kan. Daarom bezorg ik je nog eens 100 Conversation Starters die je zullen inspireren om nog meer geweldige content te maken. 


Tegen dat je hierdoor heen bent weet je feilloos welke content aanslaat bij je klanten en welke niet, en heb je geleerd waar je inspiratie haalt om elke dag opnieuw een post te schrijven zodat je op eigen houtje verder kan.

profile-pic

Waardevolle content, hapklaar gebracht

Een massa waardevolle content over het gebruik van Facebook voor je business, hapklaar gebracht. Dat is De Facebook Challenge van Gerrit.

Catherine Vanhullebusch Founder & Coach bij Job Design
profile-pic

Positief, eerlijk, praktisch, concreet, motiverend & inspirerend

Geen bullshit over hoe het algoritme verslaan, clickbaits, truuken van de foor. Gewoon goeie tips om marketing te doen op Facebook die past bij het medium en wat zijn gebruikers willen lezen. Op zich geen kernfysica en toch helpt het enorm dat iemand als jij met 1 mail per dag ons pusht om het op die manier aan te pakken.

Elke Coremans Storyteller bij Fairytale Moments
profile-pic

Steviger in mijn business

Ik vond niet zoveel energie voor andere posts, dus ging ik gemakkelijker "reclame" maken op mijn pagina.

Door De Facebook Challenge kreeg ik hele concrete schrijftips en kwam ik uit mijn comfortzone met wat ik postte op mijn pagina. Nu heb ik echt het gevoel dat mijn pagina kwalitatiever is, heb ik meer inspiratie en voel me steviger in mijn business staan.

Griet Smits De Grieten
profile-pic

Iedere dag een mail, dat zet aan tot actie

Ik vond deze challenge een echte eye opener en ik let voortaan nog méér op HOE ik iets vertel op mijn posts. Het resultaat? Méér bereik, meer bekendheid en mijn zaak straalt meer vertrouwen uit!

Kathleen Hooge Coach bij Business2Life
profile-pic

Positieve reacties, zowel online als offline

Ik wist niet altijd wat te schrijven op mijn Facebookpagina. Soms had ik wel een goed bereik maar vaker niet zo veel.

Door de dagelijkse opdrachten kreeg ik veel meer ideeën voor posts en werd ik geïnspireerd posts te schrijven die ik anders niet geschreven had! Ik ben anders gaan kijken naar alles om mij heen en heb geleerd dat je bijna overal iets kan uithalen voor een post. Dat vind ik een verrijking, het heeft mij geholpen.

Het resultaat? Ik schrijf makkelijker en heb vertrouwen dat ik het kan. Ik krijg positieve reacties, zowel online als offline. Mensen sturen me berichten via Facebook Messenger. Ik ben bekender geworden (via likes en via delen van posts). Veel meer mensen weten nu dat ik hier ben.

Anja Hilkemeijer Rouwcoach bij Verder Leven na Verlies
profile-pic

Nu leeft mijn Facebook pagina als nooit tevoren.

In het begin zijn de opdrachten tijdrovend en zat ik te puffen en te zweten wat ik nu weer moest bedenken. Daarna ging het steeds eenvoudiger en nu leeft mijn Facebook pagina als nooit tevoren. Zeer leerzaam!

Ron Brinckman Les Alizés