Wat levert het op?

Betere Facebook posts die niet alleen meer mensen bereiken, meer likes krijgen,
maar je ook effectief klanten opleveren.

Je gaat anders kijken naar je Facebookpagina en Facebook wordt weer leuk
om te doen, in plaats van een vervelend jobke.

Je krijgt meer vertrouwen. In jezelf. In wat je doet. In je bedrijf.

Je ontdekt het perfecte midden tussen "continu reclame maken"
en "niet durven verkopen" aan de hand van StoryTeaching
en de gouden verdeling.

Je leert hoe je mensen triggert om je posts van begin tot einde te lezen.
Hoe lang ze ook zijn.

Je trekt nieuwe likes (en dus toekomstige klanten) aan. Goede content heeft een viraal effect en komt automagisch bij jouw ideale klanten terecht.

Je positioneert jezelf en je bedrijf als een expert, als de go-to-source

Je bent zichtbaar, creëert verlangen voor wat je doet, bouwt vertrouwen op en maakt je business aantrekkelijk voor jouw ideale klanten.

Maar lees vooral wat onze vorige klanten te zeggen hebben over De Facebook Challenge

profile-pic

Nu voel ik mij zeker genoeg om mijn pagina te delen met mensen

Ik ben hartstikke blij dat ik De Facebook Challenge heb gedaan. Elke dag een inspirerende en soms ook uitdagende opdracht in mijn inbox. Nu voel ik mij zeker genoeg om mijn pagina te delen met mensen.

Het resultaat? Het bereik is omhoog gegaan en ik heb meer zelfvertrouwen gekregen met het schrijven van mijn posts

Inge Van Straalen Lichtwerker bij Straalend
profile-pic

Wat zouden ze wel niet denken...?

Ik dacht eerst dat mijn vrienden het vervelend zouden vinden als ik elke dag op Facebook zou posten. Maar nu krijg ik juist positieve reacties van vrienden.

Sara Smeekens Fotografe - Ludovica
profile-pic

Mijn bereik is meer dan verdubbeld

Omdat ik telkens opnieuw stil viel en soms dagen of zelfs weken niets poste. Als ik dan eens iets poste was dat de bevlieging van het moment en weinig consequent.

Sinds de challenge is mijn bereik meer dan verdubbeld (van 715 naar 1958) en ging de interactie met 40% omhoog (van 279 naar 562 mensen).

Elke Coremans Storyteller bij Fairytale Moments
profile-pic

Ik hou van tips die werken en Gerrit geeft die

Tijdens de FB challenge zag ik het bereik van onze FB pagina stijgen van 16.338 naar 37.146 en de betrokkenheid bij onze berichten van 809 naar 2493. Tja, dat zegt alles he.

Lien De Pau Freedompreneur & oprichter TRAVAK Business School
profile-pic

Klanten zeggen "ik herken mij zo in wat je vertelt"

Ik krijg berichten van mensen die zeggen "ik herken mij zo in wat je vertelt", die dan na een half uurtje intakegesprek er zelfs niet over twijfelen om te zeggen "ja ik wil vooruit met jou" en klant te worden. Da's voor mij het teken dat dit werkt.

Ik dacht dat ik het al goed deed, maar nu heb ik veel meer verschillende invalshoeken en manieren om mijn verhaal te vertellen.

En ja, het is best een tijdsinvestering, maar het brengt wel op.

Esther Simons Trainer/Coach - Say yES!
profile-pic

Tot 90.000 bereikte mensen!

Me like this challenge!

We bereikten 12.401 mensen vorige week, en deze week ging een van onze posts viraal tot 90.000 mensen!

Dank je wel Gerrit, ik ben helemaal overtuigd 🙏

Anja Copejans Perfectionisme-Coach
profile-pic

Facebook voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen

Ik maakte bij de opstart van mijn bedrijf een facebook pagina en postte er af en toe iets op. Maar het was redelijk…ad hoc allemaal. Bovendien beleefde ik er ook absoluut geen plezier aan en voelde het als een vervelend jobke dat ik nu eenmaal moest doen.

Toen ik De Facebook Challenge tegenkwam schreef ik me meteen in. Elke dag kreeg ik een handige content tip in mijn mailbox die ik onmiddellijk kon toepassen en uit testen.

Niet alleen mijn bereik ging omhoog, ondertussen is ook het aantal volgers op mijn pagina meer dan verdubbeld!

Sophie Claeys The Yoga Bar Brussels
profile-pic

Iedere dag een mail, dat zet aan tot actie

Ik vond deze challenge een echte eye opener en ik let voortaan nog méér op HOE ik iets vertel op mijn posts. Het resultaat? Méér bereik, meer bekendheid en mijn zaak straalt meer vertrouwen uit!

Kathleen Hooge Coach bij Business2Life
profile-pic

“Gerrit geeft de voorzet, ik hoef ‘m enkel nog maar binnen te koppen”

Carolien Van De Kamp Businesscoach en innovatief online marketeer
profile-pic

Ik kijk uit naar wat ik op mijn Facebookpagina kan zetten

Voor de Challenge had ik een hekel aan het onderhouden van m'n Facebookpagina. Nu kijk ik uit naar wat ik er vandaag op kan zetten.

En... het WERKT!

Eveline Van Quekelberghes Life Q
profile-pic

Ik dacht dat ik geen Facebookpagina nodig had

Voor de challenge had ik geen facebookpagina en ik wist ook niet hoe ik er aan zou beginnen maar vooral ook niet wat ik daar zou opzetten. Ik dacht eigenlijk dat als klein "freelance" bedrijfje dat dit niet echt nodig was.

Ik denk dat door die challenge ik ook meer ben gaan nadenken wat ik wou doen hiermee.

Angelique Monbaillieu Beurscoach
profile-pic

Nu leeft mijn Facebook pagina als nooit tevoren.

In het begin zijn de opdrachten tijdrovend en zat ik te puffen en te zweten wat ik nu weer moest bedenken. Daarna ging het steeds eenvoudiger en nu leeft mijn Facebook pagina als nooit tevoren. Zeer leerzaam!

Ron Brinckman Les Alizés
profile-pic

Meer vertrouwen in Facebook als marketing tool en mijn aanpak

Voor De Facebook Challenge had ik het gevoel niet goed meer te weten wat te moeten doen om interactie te verkrijgen. Om de mensen echt mee te krijgen. Soms voelde het een beetje alsof ik tegen een muur stond te praten waar weinig antwoord op kwam, de tijd die ik erin stak, had niet de return.

Nu heb ik weer een lijst met ideeën, strategieën en een hernieuwd zelfvertrouwen om met social media aan de slag te gaan. Dat is heel waardevol! Mensen zeiden zelfs in-real-life dat we "blijkbaar wel goed bezig zijn". :)

Els Borghart Artiest bij EDDE Art
profile-pic

Ik ben er nog altijd niet goed van

Mag ik nog stoefen?

Mijn Facebookpagina was al enkele jaren online maar ik deed er niets mee. In al die jaren had ik maar 13 views.

En toen postte ik mijn eerste bericht, en haalde er bijna 500 views mee op twee dagen tijd. Ik ben er nog altijd niet goed van :)!

Kathleen Van Landschoot De Schrijfcoach
profile-pic

Waardevolle content, hapklaar gebracht

Een massa waardevolle content over het gebruik van Facebook voor je business, hapklaar gebracht. Dat is De Facebook Challenge van Gerrit.

Catherine Vanhullebusch Founder & Coach bij Job Design
profile-pic

Positief, eerlijk, praktisch, concreet, motiverend & inspirerend

Geen bullshit over hoe het algoritme verslaan, clickbaits, truuken van de foor. Gewoon goeie tips om marketing te doen op Facebook die past bij het medium en wat zijn gebruikers willen lezen. Op zich geen kernfysica en toch helpt het enorm dat iemand als jij met 1 mail per dag ons pusht om het op die manier aan te pakken.

Elke Coremans Storyteller bij Fairytale Moments