Dit zijn de vragen die vorige klanten ons al stelden:
Zelf een vraag stellen? Scroll naar beneden.
Wie is Gerrit?
Gerrit Vromant studeerde Marketing Communicatie in Brussel toen dingen als Facebook en Twitter nog voor vreemde geeks waren.
Hij was een van die geeks en verdiepte zich in alles wat met sociale media te maken had. In zijn vrije tijd was forums en communities bouwen zijn favoriete hobby.
Toen bleek dat er zoiets bestond als een job als "community manager", kon het niet meer stuk en begon hij aan zijn carrière, waarin hij met grote en kleine bedrijven mocht samenwerken voor hun social media marketing.
Sinds 2016 focust Gerrit zich op het helpen van de solo-ondernemers om hun social media marketing te verbeteren, zodat het niet alleen likes, maar ook klanten oplevert.
Voor wie is dit?
In het verleden hebben al honderden ondernemers deelgenomen aan de Facebook Challenge.
De beste resultaten zie ik bij "kenniswerkers" en "helpers": Coaches en teachers die hun passie willen uitdragen. Mensen die “zichzelf” verkopen, als een dienst, en met hun hoofd werken.
De Facebook Challenge is minder geschikt voor wie een webshop heeft en fysieke producten verkoopt.
Twijfel je? Gebruik dan het formulier hieronder en leg me uit wat je doet, dan geef ik je een eerlijk antwoord, ook als ik denk dat De Facebook Challenge eigenlijk niets voor jou is.
Hoe veel fans of likes heb ik nodig om dit te doen werken?
Je denkt misschien dat je niet genoeg fans hebt. Of dat je meer fans nodig hebt.
Maar je kan perfect starten met het aantal fans dat je hebt. Zelfs al is dat op dit moment 0.
Hoe eerder je start met de StoryTeaching strategie, hoe groter de impact bij de fans die je hebt.
Bovendien geven we je tips over hoe je op de juiste manier de juiste fans aantrekt in de Facebook Academy.
En het leukste van al is: deze StoryTeaching Methode zal ook nog eens nieuwe fans aantrekken. Want geweldige content is de beste manier om nieuwe mensen te bereiken.
Ik heb daar geen tijd voor?
Iedereen heeft even veel tijd, het verschil zit in hoe we het spenderen.
Misschien spendeer je TE VEEL tijd op Facebook voor wat het voor jou opbrengt?
Of misschien spendeer je er net TE WEINIG tijd aan, maar slorpt het al je energie op omdat je weet dat je eigenlijk wat vaker zou moeten posten?
Of misschien heb je eigenlijk gewoon geen idee wat je Facebookpagina je opbrengt?
Met De Facebook Challenge leer ik je hoe je betere content kan creëren, zodat de tijd die je spendeert wél rendeert.
Want dat levert je niet alleen meer bereik en interactie op, maar ook klanten (want... hoera voor klanten!)
En ik leer je ook hoe je het sneller en efficiënter kan doen, zodat je er minder tijd aan kwijt bent.
Dus, up to you. Als je niets verandert, verandert er ook niets. Als je beslist om er iets aan te doen, dan maak je tijd voor het leerproces, zodat het je meer tijd zal opleveren in de toekomst.
Zitten mijn klanten wel op Facebook?
Je denkt misschien dat je klanten geen Facebook meer gebruiken en meer op andere platformen zoals Instagram zitten.
Maar de cijfers bevestigen dat steeds meer mensen Facebook elke dag actief gebruiken. Facebook is dus nog steeds dé plek om aanwezig te zijn voor je bedrijf.
En jà, je kan ze nog bereiken, zelfs zonder te adverteren. Maar dan wel als je StoryTeaching concept toepast zodat je die Know, Like & Trust opbouwt.
Is er een garantie?
Als de geweldige prijs dit aanbod nog geen no-brainer maakt, dan helpt dit je misschien wel.
Want ik bied een niet-tevreden-geld-terug garantie.
Ben je na 14 dagen niet tevreden? Dan stort ik integraal je investering terug. Gewoon even mailen en ik klik op de knop.
Heb ik dit echt nodig?
De Facebook Challenge leert je op een actieve manier StoryTeaching toe te passen op je Facebookpagina. Je gaat er echt elke dag mee aan de slag. Zo leer je het niet alleen intellectueel, maar leer je het ook DOEN.
In De Facebook Challenge help ik je met het inhoudelijke aspect: Wat post je wel en wat post je niet? Waar zitten die verhalen die je know, like & trust opbouwen? Over wat post je dan?
Maar StoryTeaching is ook niet gewoon "verhaaltjes vertellen". Want je post mag inhoudelijk nog zo sterk zijn, als mensen er gewoon voorbij scrollen, of ze niet de tijd nemen om hem te lezen, dan is dat ook verloren moeite.
Een goed verhaal vertellen is een kunst. Zeker op Facebook, waar mensen zo vluchtig doorscrollen, terwijl jij net een belangrijke boodschap te verkondigen hebt.
Daarom leer je ook de technieken die op Facebook enorm goed werken om ervoor te zorgen dat mensen je post ook effectief bekijken.
Technieken die ervoor zorgen dat je je lezer meeneemt in wat je te vertellen hebt.
Zodat mensen aan je lippen hangen en op het puntje van hun stoel gaan zitten.
En niet zoals een 6-jarige die een mop vertelt.
(waarbij de clue veel te vroeg in de eerste seconden al verklapt werd, de mop eigenlijk een mix is van 3 moppen door elkaar, en het hele verhaal eigenlijk op niets slaat).
Het zijn technieken uit de storytelling-wereld: uit klassieke en minder klassieke literatuur, uit blockbuster films en je favoriete series.
En het leuke is:
Je leert ze tijdens de Facebook Challenge toepassen op je Facebookposts. En als je dat wil ook op alle andere content die je maakt.
DUS, HEB JIJ DIT ECHT NODIG?
Tuurlijk niet. Niemand heeft dit ECHT ECHT nodig. Wat we écht nodig hebben is voeding, water en een dak boven ons hoofd.
Maar als je als ondernemer je bedrijf wil doen groeien via Facebook, dan is De Facebook Challenge wat voor jou.
Als je wil weten hoe je Facebook gebruikt om je publiek te bereiken, op zo een manier dat het perfect past bij jou en je business, en klanten oplevert, dan is De Facebook Challenge wat voor jou.
Wat krijg ik exact?
De Facebook Challenge is volledig digitaal.
Je krijgt:
4 WEKEN ELKE WERKDAG TIPS EN INSPIRATIE VIA MAIL
Na je inschrijving ontvang je meteen de bevestigingsmail. Op maandag 1 juli start je met mail #1.
Elke mail leert je wat nieuws over waarom het StoryTeaching concept werkt en hoe je het toepast en betere posts maakt. Ik geef je ook een opdracht om te posten op je pagina. Én je krijgt ook inspirerende voorbeelden.
Je wordt erdoor getriggerd om de StoryTeaching strategie toe te passen op jouw business.
Zodat je niet hoeft te twijfelen over wat je vandaar weer zou moeten posten, maar je meteen een richting hebt om in verder te gaan.
Zo krijg je dat duwtje in de rug, én zo word je er elke dag beter in.
ONLINE FACEBOOK ACADEMY
Je krijgt toegang tot mijn Facebook Academy bibliotheek, waarin alle technische aspecten van je Facebookpagina worden uitgelegd.
Zo heb je meteen de oplossing tot al je praktische vragen over Facebook.
Zoals:
- Welk type pagina best geschikt is voor jou
- Hoe zorg je ervoor dat zo veel mogelijk mensen doorklikken op je link
- Hoe laat je best post, en of dat eigenlijk wel belangrijk is
- Hoe je meer likes krijgt op je Facebookpagina
- Hoe je de afbeelding en titel van een link aanpast, zodat die er aantrekkelijker uitziet
- Wanneer je best een foto, en wanneer je een link post (en waarom dat belangrijk is)
- Hoe je berichten in meerdere talen kan schrijven
- Hoe je de statistieken van je pagina interpreteert en de juiste conclusies trekt
- Hoe je je pagina optimaal en efficiënt beheert
- Hoe het Facebook algoritme exact werkt
- Wat je best doet met tags en hashtags (en wat niet)
- Wat goede afbeeldingen zijn voor Facebook, waar je ze haalt, en waarom dit belangrijk is
- Een hele module over Facebook Live (voor als je klaar bent om die stap te zetten)
- Hoe je met een content kalender aan de slag gaat
- En nog veel meer...
Stof genoeg om klanten aan te trekken dus.