Facebook Funnel 
Live Dag

PLAN & CREËER JE EIGEN FUNNEL IN 1 DAG 
EN BEPAAL ZELF VAN WAAR JE VOLGENDE KLANT KOMT

Met Gerrit Vromant

VRIJDAG 8 Maart 2019
9U TOT 21U

Als je alles doet wat ze zeggen, website, social media, zichtbaar zijn…
maar je je afvraagt wat het oplevert…


Als je staat te trappelen om meer impact te maken in deze wereld,
maar de mensen hun weg maar niet lijken te vinden naar jou…


Als je het beu bent om je af te vragen waar je volgende klant vandaag komt
en meer controle wil over je omzet…


Als je een systeem wil dat jou een continue stroom van nieuwe klanten oplevert…


DAN IS HET FACEBOOK FUNNEL LIVE EVENT

WAT VOOR JOU!

Tijdens Facebook Funnel Live maken we samen 

de Facebook Funnel die bij jouw business past


Op 1 dag...
Onder mijn begeleiding...


Zodat jij daarna dankzij je eigen Facebook Funnel een systeem hebt dat
voorspelbaar nieuwe klanten oplevert,
en zodat je kan stoppen met stressen over waar je volgende klant vandaan komt.

Gerrit Vromant,

Facebook Marketing & Online Business Coach

Hey, ik ben Gerrit Vromant,

Hey, ik ben Gerrit Vromant en heb de voorbije jaren van mijn freelance social media consultancy business een online business gemaakt, dankzij Funnels.


Automatische funnels zorgen ervoor dat er een consistente stroom aan nieuwe leads binnenkomen, en waarvan een deel ook meteen klant wordt.


Zo kan ik focussen op mijn klanten, zonder continu te moeten stressen over waar de volgende vandaan zal komen.


En nu wil ik jou ook leren hoe jij dit kan opzetten voor jouw bedrijf.

Beter nog: ik wil het samen met jou doen!

Wat is een Facebook Funnel?

Een systeem dat op automatische piloot van bezoekers klanten maakt

Waarbij je klanten laat kennismaken met jou en je aanbod

Waarbij Facebook een belangrijke rol speelt om je funnel te versterken 

Zodat 90% van je marketing en sales op automatische piloot voor jou gebeurt, 

en jij je kan focussen op je klanten.

Een funnel niets voor jou?


Je bent misschien ooit al eens getuige geweest van “smerige” funnels. 
Funnels die trucjes gebruiken, die je proberen te manipuleren met deadlines, die je iets proberen aan te smeren dat je eigenlijk niet nodig hebt.


Maar een funnel hoeft niets vies te zijn.

Een funnel is niets meer dan een systeem.


En hoe je dat systeem invult, bepaal je zelf. 

Op maat van jouw business.


Zie het als een online versie van een rondleiding in een winkel.

Zie het als een kennismakingsgesprek.

Zie het als een gezellige babbel met een tasje thee of koffie erbij.


Want het doel van een funnel?

Da’s dat mensen zo enthousiast worden dat ze klant WILLEN worden bij jou.

Niet dat jij ze daartoe forceert.

Er bestaan veel foute interpretaties van funnels.

Wel:

Een systeem om mensen met jou te laten kennismaken zodat ze met jou WILLEN werken

Niet:

Misleidende en smerige trucjes om iemand iets te doen kopen dat hij eigenlijk niet echt nodig heeft

Een funnel maak je op maat van jouw business. ​

De perfecte funnel is een reflectie van hoe je nu business doet, maar dan geautomatiseerd.

Waarom wil je een funnel?

De vorige jaren heb ik tientallen funnels uitgewerkt en getest voor mijn eigen business.


Zo creëer ik een continue stroom van nieuwe leads en klanten. Goed voor honderdduizenden euro’s omzet.


Het is dankzij die funnels dat ik mijn business vanaf het begin winstgevend heb kunnen maken, en kan blijven groeien aan de snelheid waar het mee gaat.


Want dankzij die funnels kan ik focussen op mijn klanten, en hoef ik me niet druk te maken over mijn marketing.


En ook voor klanten werkte ik funnels uit die mensen meenemen van eerste contact naar klant.


1 Goed werkende funnel kan ervoor zorgen dat marketing een “voorspelbaar systeem” wordt, in plaats van iets zwaar, vermoeiend en energievretend.


En die ervaring wil ik nu met jou delen, zodat jij ook meer leads en klanten kan aantrekken.

Kom naar Facebook Funnel Live op 8/3 

En maak je eigen Facebook Funnel, een uniek systeem om continu nieuwe leads en klanten te genereren.

Dit is wat we doen:

dream it

Je bepaalt wat je funnel voor jouw business moet gaan realiseren

Map it

Je tekent je Facebook Funnel Map uit voor jouw business

create it

Je gaat aan de slag en creëert je eigen Facebook Funnel

check it

Je valideert met mij en andere deelnemers zodat je weet dat je goed bezig bent

Ik leer je

  • Wat een Funnel is en welke rol Facebook daarin speelt
  • Waarom je een Facebook Funnel nodig hebt
  • Wat de 6 elementen van de Facebook Funnel zijn
  • Hoe je een funnel maakt die past bij jouw business

Je maakt:

  • Een Facebook Funnel Map voor jouw business
  • Dankzij het Facebook Funnel Werkboek dat je doorheen alle stappen begeleidt.
  • Een eerste versie van de verschillende elementen van je funnel
  • Waarvan je weet dat het goed zit, mede dankzij de feedback en inspiratie van mij en de andere deelnemers

Je gaat naar huis met:

  • Waardevolle kennis die je kan blijven toepassen
  • Jouw Facebook Funnel Map, die je kan copy-pasten voor nog meer funnels
  • De belangrijkste elementen van je Facebook Funnel afgewerkt.
  • Een hoofd vol inspiratie, ideeën en effectief resultaat

Extra!

  • Jouw ideale klant - online workshop: zodat je goed voor ogen hebt wie jouw ideale klant is voor je je Funnel begint te bouwen (normale prijs: €97)
  • Facebook Ads voor Ondernemers: tijdens de Facebook Funnel Live dag gaan we natuurlijk aan de slag met advertenties, maar wil je je ads daarna verder optimaliseren, dan zet deze cursus je verder op weg. (normale prijs: € 599)

Dit is hoe we de dag zelf te werk gaan:

1

Stap 1 - Dream it

Je denkt uit wat je Facebook Funnel voor jou moet gaan doen. Ik geef je de handvaten om uit te denken wat er mogelijk is voor jouw situatie, jouw business.


2

Stap 2 - Map it

We mappen je hele funnel flow uit. Mijn favoriete manier? Van achter naar voor. Zo zorgen we dat alles logisch op elkaar volgt, 100% klopt en dat jouw funnel je de juiste klanten oplevert, mensen met wie jij graag zal samenwerken.


3

Stap 3 - Create it

Je maakt alle elementen van je Facebook Funnel:

  • De Read Magnets die nieuwe bezoekers aantrekken
  • De Lead Magnet om van geïnteresseerde bezoekers leads te maken
  • De Sales Sequence die van je enthousiaste leads klanten maakt
  • Het Conversiepunt, zoals een salespagina of landingspagina
  • De Facebook Fuel die je gebruikt om je funnel te voeden
  • De Facebook Loop die je gebruikt om de conversie te verhogen en top of mind te blijven

Bij elk onderdeel zorg ik voor voorbeelden, en er is natuurlijk ook het werkboek dat je zal gidsen bij elke stap zodat je sowieso niet zonder inspiratie komt te zitten.


4

Stap 4 - Check it

We voorzien feedbackmomenten zodat je zeker weet dat wat je aan het maken bent, ook echt is wat jouw publiek, jouw ideale klant, nodig heeft.


5

Stap 5 - Implement it

Tijdens de Facebook Funnel Live dag mikken we op 80%. Dus geen perfectie, maar wel bijna klaar. De moeilijkste beslissingen nemen we samen ter plaatse.


Thuis hoef je enkel nog even na te lezen en de finishing touches aanbrengen om je Facebook Funnel helemaal af te maken zodat je nieuwe klanten vanzelf komen binnenstromen, ook als jij niet bezig bent met je marketing.