Doe mee met de I LOVE SOCIAL Week

  • Leer hoe je als coach social media inzet op een manier die bij jou past
  • Verander je social media in een plek om trots op te zijn
  • En maak van je volgers trouwe klanten

Door Gerrit Vromant

Hier is iets dat onlogisch klinkt:

Als je via social media klanten wil aantrekken,
ga je er eerst van moeten leren houden.

#Hashtag Backwards, right?

Nochtans, dat is hoe het werkt.
Want als jij niet eerst gaat houden van social media, gaat je social media je ook niets opleveren.

En nu denk je waarschijnlijk:
"Ik zal er wel van gaan houden eens het mij klanten begint op te leveren"

Maar met social media is het net zoals met alles in het leven:
"You only get out what you put in"

Wat er telt op social media zijn de posts die je elke dag publiceert op je pagina, profiel of account
Maar zolang jij dat tegen je goesting doet, ga je het nooit echt goed doen en blijft het resultaat uit.

Tijdens deze I LOVE SOCIAL Week leer jij niet alleen hoe je van social media gaat houden en klanten gaat aantrekken, maar ga je het effect ook ervaren.

profile-pic

Ik hou van tips die werken en Gerrit geeft die

Lien De Pau - Freedompreneur & oprichter TRAVAK Business School

Tijdens de FB challenge zag ik het bereik van onze FB pagina stijgen van 16.338 naar 37.146 en de betrokkenheid bij onze berichten van 809 naar 2493. Tja, dat zegt alles he.

profile-pic

Ik kijk uit naar wat ik op mijn Facebookpagina kan zetten

Eveline Van Quekelberghes - Life Q

Voor de Challenge had ik een hekel aan het onderhouden van m'n Facebookpagina. Nu kijk ik uit naar wat ik er vandaag op kan zetten.

En... het WERKT!

profile-pic

Iedere dag een mail, dat zet aan tot actie

Kathleen Hooge - Coach bij Business2Life

Ik vond deze challenge een echte eye opener en ik let voortaan nog méér op HOE ik iets vertel op mijn posts. Het resultaat? Méér bereik, meer bekendheid en mijn zaak straalt meer vertrouwen uit!

Dit is hoe de I LOVE SOCIAL Week werkt:

Schrijf je gratis in

Schrijf je in om te ontdekken hoe social media kan inzetten op een manier die bij jou als coach past, zodat je er trots op kan zijn en het je klanten gaat opleveren.

Open de mails

In de week van 16 december sturen we je elke dag een mail waarin je ontdekt hoe jij écht van social media kan gaan houden.

Voer de opdrachten uit

Voer de opdrachten uit en ervaar het effect van wat social media voor jou kan opleveren als je het op deze manier aanpakt.

Dit is wat je leert ERVAART
tijdens de I LOVE SOCIAL Week

De juiste mindset die van je social media een plezier maakt

Alles hangt af van hoe je social media bekijkt en benadert. Met de juiste mindset maak je jezelf klaar voor succes.

Hoe je de algoritmes in je voordeel laat werken

Algoritmes zijn er niet om je te pesten, maar om mensen de beste ervaring te geven. Hoe beter je weet wat mensen willen, hoe beter je weet wat het algoritme wil, hoe beter je resultaten.

Waarom mensen bepaalde berichten wel en niet lezen

Mensen scrollen eindeloos door hun Facebook, Instagram of LinkedIn Feed. Maar hoe zorg je ervoor dat ze effectief stoppen met scrollen bij jouw bericht? Hoe val je nog op tussen al de rest?

Wat je kan doen om nooit meer zonder inspiratie te vallen

Elke dag posten... maar wat post je dan in godsnaam? Wel die vraag lossen we voor eens voor altijd voor jou op. 

Wat ervoor zorgt dat mensen klant willen worden bij jou

Een coach is geen yoghurtpotje. Mensen kiezen je niet omdat je de eerste de beste bent. Liefst niet. Maar hoe kiezen ze dan wel een coach?

Wat is jouw excuus?

"Social media werkt niet voor mij"

Of heb jij er gewoon nog niet het werk in gestoken?


"Social media brengt niets op"

Of heb jij het gewoon geen eerlijke kans gegeven?


"Social media is vermoeiend"

Of steek je er de verkeerde energie in?


"Da's echt niks voor mij"

Of weiger je te zien hoe het wat voor jou zou kunnen zijn?​​

Is social media niet geweldig?

Zo goed als iedereen gebruikt social media... Mensen spenderen er meerdere uren per dag... En jij kan het als coach gebruiken om de mensen te bereiken die jou nodig hebben.


Maar de enige manier om social media te doen werken is door het vanuit liefde aan te pakken. Vanuit een positieve energie.


Wees dankbaar voor de mogelijkheid die het jou biedt en ontdek in deze I LOVE SOCIAL Week hoe je klanten kan aantrekken dankzij social media.


Niet door advertenties of trucjes, maar door posts te maken die de juiste snaar raken waardoor mensen klant willen worden bij jou.

Doe mee met de I LOVE SOCIAL Week

Tijdens de I LOVE SOCIAL Week van 16 tot 20 december helpen we jou om je social media vanuit liefde aan te pakken, er een plek van te maken om trots op te zijn en klanten aan te trekken dankzij wat jij post op je Facebookpagina, Instagram of LinkedIn.


Je leert en ervaart hoe je je social media kan aanpakken op een manier met respect voor de mensen, door connecties te creëren en relaties op te bouwen.


Zodat je volgers ook effectief klant willen worden bij jou.

Wie organiseert deze I LOVE SOCIAL Week?

Gerrit Vromant startte zijn carrière als Social Media Expert door grote Belgische en internationale bedrijven te helpen starten op sociale media toen Facebook en Twitter aan het opkomen waren.


Nu helpt hij samen met zijn partner Elke Gunst ondernemende coaches om dankzij social media klanten aan te trekken. Niet omdat ze het dichtstbij of het goedkoopst zijn, maar omdat mensen bewust voor hen kiezen, ondanks de afstand of zelfs hogere prijzen.

Gerrit Vromant & Elke Gunst

Social Media Coaches

Wat is de I LOVE SOCIAL Week?

De I LOVE SOCIAL Week is een gratis initiatief van Gerrit Vromant waarbij hij jou wil helpen op social media aan te pakken op een manier die bij jou past en jou klanten gaat opleveren.

Geen salesy gedoe, geen trucjes, geen advertenties... maar toch klanten.

Je leert een nieuwe manier van social media doen die voor Gerrit en al honderden van zijn klanten voor mooie resultaten hebben gezorgd:

Meer pagina vind ik leuks, meer likes de posts, meer reacties, meer shares... maar vooral meer klanten die door hen gecoacht willen worden.

Deelnemen is gratis en je verbindt je tot niets. Maar als je er iets uit wil halen, dan doe je best ook actief mee (we geven prijzen weg, trouwens!)

Hoe werkt het?

Als je je inschrijft nemen we je in de week van 16 december helemaal mee in deze nieuwe methode van social media marketing.

We leren je elke dag via e-mail iets nieuws van deze nieuwe methode, en helpen je om het toe te passen op jouw Facebookpagina, Instagram-account of LinkedIn profiel.

Jij gaat met de opdracht aan de slag en mag genieten van het effect:
Meer bereik, meer likes, meer interactie, én meer klanten.

Toon ons zeker ook het resultaat want we geven ook regelmatig feedback en zijn we actief betrokken in de community om jou te helpen de beste resultaten te behalen.

Allemaal gratis en voor niks. Zonder verdere verplichtingen.

Doen we je ook een aanbod om daarna samen aan de slag te gaan?
Natuurlijk, en we hopen dat je deze I LOVE SOCIAL Week ZO goed vindt dat je ja zal zeggen. Maar no pressure. 

profile-pic

Wat zouden ze wel niet denken...?

Sara Smeekens - Fotografe - Ludovica

Ik dacht eerst dat mijn vrienden het vervelend zouden vinden als ik elke dag op Facebook zou posten. Maar nu krijg ik juist positieve reacties van vrienden.

profile-pic
Carolien Van De Kamp - Businesscoach en innovatief online marketeer

“Gerrit geeft de voorzet, ik hoef ‘m enkel nog maar binnen te koppen”

profile-pic

Waardevolle content, hapklaar gebracht

Catherine Vanhullebusch - Founder & Coach bij Job Design

Een massa waardevolle content over het gebruik van Facebook voor je business, hapklaar gebracht. Dat is De Facebook Challenge van Gerrit.

Doe mee en pak je social media aan vanuit liefde

Het is de enige manier die werkt, en tijdens de I LOVE SOCIAL week helpen we je om die manier toe te passen.

Inschrijvingen sluiten maandag 16 december om 17u

00
Days
05
Hours
27
Minutes
10
Seconds

Vaak gestelde vragen

Wat heb ik nodig?
Een e-mailadres om onze mails te ontvangen, en een Facebookpagina, Instagram-account of LinkedIn profiel (één van de drie is al genoeg hoor). En een laptop of smartphone met internet natuurlijk.

Hoe werkt het?
Wij geven je een opdracht. Jij gaat ermee aan de slag. Jij mag genieten van het resultaat.

Wat kost het?
Niks, nada, noppes. En je kan nadien ook weer uitschrijven als je wil.
Je hoeft ook niet te investeren in advertenties. All natural baby.

Wanneer gaat dit door?
Van maandag 16 december tot vrijdag 20 december 2019. In je mailbox en in de bijhorende Facebookgroep.

Hoe veel tijd moet ik voorzien?
Voorzie elke dag 10 tot 20 minuten om met de opdracht aan de slag te gaan. Zo ga je van leer-modus naar actie-modus en haal je ook effectief iets uit deze I LOVE SOCIAL Week. We respecteren je tijd en gaan die zeker niet verspillen met uren en uren video met vage tips en verhaaltjes over hoe fantastisch wij wel niet zijn.

Nog vragen?
Mail ons op elke(@)gerritvromant.be

Twijfel je?

Wel... what could go wrong?
Nee, serieus. In het slechtste geval sta je gewoon op dezelfde plek als nu, right?
Dus, schrijf je in en laat je meevaren.

This trip will be worth it.
Schrijf je gewoon in, ok?

Deze I LOVE SOCIAL Week wordt met veel liefde georganiseerd door Gerrit Vromant.

Door deel te nemen verplicht je je tot niets. Je ontvangt van ons de mails over de de I LOVE SOCIAL Week en over hoe we je in de toekomst kunnen blijven helpen. Maar je kan je op elk moment weer uitschrijven en je hoeft geen klant te worden... al ga je dat waarschijnlijk wel willen :)

Vragen of opmerkingen? Mail mij op Gerrit(@)GerritVromant.be

Copyright by Gerrit Vromant 2019 - All Rights Reserved.Ons privacybeleid