Zo pas je StoryTeaching toe op social media

(DEEL 4 van 4)

Door Gerrit Vromant, 15/11/2019

Als je tot hier bent geraakt, proficiat.

Dat toont dat je bereid bent om nieuwe dingen te leren.

Dat je anders wil dan die gemiddelde, saaie posts die je toch niets opleveren.

Maar de vraag is:
Ben je ook bereid om nieuwe dingen te DOEN?

StoryTeaching is niet iets dat je moet "weten" maar iets dat je moet "doen".

En ik ga je daar zometeen bij helpen.

Maar eerst wil ik je tonen wat het effect is van de StoryTeaching strategie:

In onze ledensite Spark hebben we een hele MasterClass over StoryTeaching.

Klanten die hiermee aan de slag gaan shiften meteen in hoe en wat ze posten, en zien meteen de resultaten:

  • Meer bereik
  • Meer interactie
  • Hun berichten worden van begin tot einde gelezen
  • Ze krijgen positieve reacties op wat ze posten
  • En het levert hen klanten op

Als je wil ervaren welke impact StoryTeaching voor jou kan hebben dan ben je welkom in Spark, onze ledensite die je helpt om meer klanten aan te trekken dankzij social media (je kan het gewoon 1 maandje testen als je wil).

Zie http://gerritvromant.be/spark voor meer info

Als deel van je lidmaatschap krijg je dan onder andere toegang tot de StoryTeaching MasterClass en kan je er meteen mee aan de slag gaan.

Maar ik wil je ook alvast even laten proeven van StoryTeaching

Daarom bundelde ik 3 StoryTeaching technieken in een korte gids die je hieronder gratis kan downloaden.

Gewoon even naam en e-mailadres invullen en ik stuur de gids naar je mailbox.

En dan hoor ik graag van jou wat het effect is.

Waarom ik dit geef, vraag je?

Omdat ik het je gun.

En omdat ik weet dat het je posts op Facebook, Instagram en LinkedIn beter gaat maken en je meer klanten gaat opleveren.

En omdat ik geloof in karma.

Dus doordat ik jou help, kan jij meer mensen helpen en maken we allemaal samen de wereld beter.

En wie weet overtuigt het je om klant te worden bij Spark :)

Dus, je kan de gids hieronder downloaden

Maar doe het ook enkel als je belooft het uit te proberen.

Want eerlijk... zo moeilijk is het niet.

Met deze 3 technieken kan je aan de slag en ga je al resultaten zien bij je volgende post.

Dus, download hieronder de gids met 3 StoryTeaching technieken die je meer bereik, interactie en klanten gaan opleveren via social media, zodat jij van je passieve volgers ook trouwe klanten kan maken.

Naar waar mag ik hem opsturen?

Vul je gegevens in om "Hoe je van passieve volgers trouwe klanten maakt: 3 StoryTeaching technieken die voor meer bereik, interactie en klanten zorgen op social media" gratis te ontvangen:

Veel StoryTeaching plezier,

Over Gerrit Vromant:

Gerrit Vromant was al van jongs af aan geïnteresseerd in online communities en sociale netwerken. Toen Facebook, Twitter en LinkedIn opkwamen en hij zijn studies Marketing aan het afronden was besloot hij zich te specialiseren in social media marketing.

Hij hielp grote Belgische en internationale merken pionieren op sociale media, en helpt nu sinds 2015 samen met zijn vriendin Elke Gust solo-ondernemers en coaches met hun marketing en social media op hun "Mensgerichte Marketing" manier.

Deze website wordt met veel liefde en passie gemaakt door Gerrit Vromant, Social Media Coach.

Staan er fouten in of heb je vragen of opmerkingen? Mail mij op Gerrit(@)GerritVromant.be